Ναύπλιο: 10 λόγοι για να το επισκεφτείς

Είναι μια συνηθισμένη Κυριακή από αυτές που λατρεύω. Ξυπνάω μια νορμάλ ώρα και όχι από τα άγρια χαράματα όπως τις περισσότερες Κυριακές, φτιάχνω καφεδάκι και τρώω πρωινό στο κρεβάτι αφού έχω ανοίξει ήδη το στερεοφωνικό και παίζει την αγαπημένη μου μουσική.

Μετά από λίγα λεπτά και αφού η καφεΐνη έχει δράσει εποικοδομητικά, χτυπάει το τηλέφωνο. Στην άλλη γραμμή είναι η κολλητή μου και μου λέει αποφασισμένα φύγαμε για Ναύπλιο. Χωρίς μα, μου, σου, του σε μια ώρα βρισκόμασταν ήδη καθοδόν για το όμορφο Ναύπλιο.

Στο Ναύπλιο πήγα πρώτη φορά όταν ήμουν φοιτήτρια, με μια συμφοιτήτριά μου που καταγόταν από το Άργος. Ένιωσα πολύ οικεία από τις πρώτες στιγμές, ίσως γιατί μου θύμιζε αρκετά την πατρίδα μου, την Κέρκυρα. Από τότε λοιπόν το επισκέπτομαι πάντα τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.

Κάτι τέτοιες στιγμές απρογραμμάτιστες είναι ακόμα καλύτερες όμως. Χωρίς πλάνο, χωρίς καθορισμένο πρόγραμμα βολτάρεις στο κοσμοπολίτικο Ναύπλιο και επιλέγεις επί τόπου τι ακριβώς θέλεις να κάνεις τη δεδομένη στιγμή.

Για την περατζάδα του: Το Ναύπλιο διαθέτει υπέροχο παραλιακό δρόμο για να περπατήσεις,  να χαρείς τη θάλασσα και το Μπούρτζι που ξεχωρίζει.

μπουρτζιΜπορείς να νοικιάσεις ποδήλατο με την παρέα σου και να βολτάρετε σε όλο το Ναύπλιο.

μπουρτζι2

Για τα υπέροχα σοκάκια του: Το κέντρο της παλιάς Πόλης του Ναυπλίου θυμίζει σίγουρα κοσμοπολίτικο νησί. Θα βρείτε αμέτρητα μαγαζάκια με σουβενίρ και πολλά καταστήματα με επώνυμα ρούχα. Πέτρινα σκαλοπάτια, ανθισμένες βουκαμβίλιες που έχουν αγκαλιάσει ολόκληρα μπαλκόνια, χρωματιστά γλαστράκια με λουλούδια.

μπαλκονι1

Κάντε τη βόλτα σας με τα μάτια στραμμένα ψηλά.

μπαλκονι2.jpg

Για τα κομπολογάδικά του: Τα κομπολόγια σίγουρα δεν είναι του στυλ μου, όμως πάντα θα κάνω μια στάση να χαζέψω τις βιτρίνες με τις πέτρες, τα δέρματα και τα κεχριμπάρια. Τι περισσότερες φορές μάλιστα θυμάμαι και κάποιον φίλο που θα του άρεσε και υποκύπτω στον πειρασμό να αγοράσω ένα.

(http://www.komboloi-nafplio.gr)

Για τα σύγχρονα ξενοδοχεία και ξενώνες: Στο Ναύπλιο υπάρχουν καταλύματα για όλα τα βαλάντια για αυτό και αξίζει να το επισκεφθείς χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία. Αν έχετε ακριβά γούστα το Nafplia Palace (http://nafpliapalace.gr) που δεσπόζει πάνω από την παλιά πόλη έχοντας απεριόριστη θέα είναι πολύ καλή επιλογή όπως και το Filoxenion Luxury Rooms & Lofts (http://www.filoxenionapartments-nafplio.gr). Για πιο οικονομικές επιλογές μπορείτε να επιλέξετε τον ξενώνα Acronafplia (http://pensionacronafplia.gr), δωμάτια – ξενώνες το καθένα με το δικό του στυλ, ζωηρά χρώματα και ρομαντική διακόσμηση είναι το βασικό χαρακτηριστικό τους.

Για το καλό φαγητό του: Μου αρέσει το καλό φαγητό από πολύ μικρή ηλικία, έτσι λοιπόν το Ναύπλιο έχει αρκετά μαγαζιά για να φας ποιοτικά. Εμείς επιλέξαμε να φάμε ψάρι στον «Σαβούρα», το ψάρι μας το διάλεξε η φίλη μου η Ζωή που μας είπε ότι το μάτι της τσιπούρας ήταν καθαρό.

σαβουρας1 Η γεύση ήταν υπέροχη. Τα μύδια κρασάτα μας άνοιξαν επικίνδυνα την όρεξη και ήταν το καλύτερο ορεκτικό για απολαύσουμε αργότερα την τσιπούρα πελαγίσια.

σαβουρας2 Οι τιμές ήταν ανάλογες τον προϊόντων του, το προσωπικό ευγενικό και άμεσο, χαρακτηριστικά που σε κάνουν να θέλεις να ξανά πας.

σαβουρας3(https://www.facebook.com/pages/Ψαροταβερνα-Σαβουρας).

Για το Μπούρτζι: Ή αλλιώς Καστέλι ανεγέρθηκε από τους Ενετούς το 1473 ώστε να εφοδιαστεί με νέα πυροβόλα. Τα τελευταία χρόνια είναι και πάλι προσβάσιμο. Είναι σίγουρα το σημείο κατατεθέν του Ναυπλίου.

εγω

Για το Παλαμήδι και τα 999 σκαλοπάτια: Εάν σας αρέσει η θέα από ψηλά, τότε το Παλαμήδι θα σας ανταμείψει. Το φρούριο του Παλαμηδίου κατασκευάστηκε το 1687 από τους Βενετούς ύστερα από κατάληψη του λόφου μετά από σφοδρή μάχη με τους Οθωμανούς. Το Παλαμήδι ήταν και η φυλακή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη για 11 μήνες. Αποφυλακίστηκε με χάρη του Βασιλιά Όθωνα. Έχει ύψος 216 μέτρα και είναι προσβάσιμο είτε οδικώς είτε από τα 999 σκαλιά. Μην τα φοβάσαι τα πρώτα 500 είναι δύσκολα.

Για τα γουστόζικα καφέ: Διαλέξαμε το ROSSO café για τον απογευματινό μας καφέ μετά το φαγητό.

ροσσοΕξαιρετική ποιότητα καφέ, υπέροχη διακόσμηση και άψογο service.

ροσσο1Μέσα στα στενά του Ναυπλίου είναι ότι χρειάζεσαι για να συνέλθεις μετά από το μεσημεριανό φαγοπότι. (http://rossocafe.gr)

Για τα καπνοπωλεία του: Ακριβό whiskey, εξεζητημένα πούρα, ακριβά χαρμάνια και αξεσουάρ θα τα βρεις σε αυτή τη μικρή μπουτίκ του συγκεκριμένου είδους.

Στην καρδιά του Ναυπλίου, ακριβές ετικέτες από όλο τον κόσμο και πλούσια γκάμα αρωμάτων και γεύσεων.

πουρα3Οι κύριοι με ακριβά γούστα σίγουρα πρέπει να κάνουν ένα πέρασμα. (https://www.facebook.com/kapnopoleio.nafplio)

Για το Ιταλικό Παγωτό του: Η τελευταία στάση στο Ναύπλιο ήταν η αγαπημένη μου (λιχούδα για πάντα), παραδοσιακό ιταλικό παγωτό από το Antica Gelateria di Roma. Είναι ξακουστό παντού και όχι άδικα. Διαφορετικές γεύσεις κάθε φορά, φρέσκες και λαχταριστές. Μην φύγεις χωρίς να το δοκιμάσεις.

(https://www.facebook.com/pages/Antica-Gelateria-Di-Roma-Nafplio)

παγωτο

HappyChoice: Η ζωή είναι σαν το Παγωτό, απόλαυσέ την πριν λιώσει.

Δημοσιεύτηκε από τον Mood of the Day

Η ζωή είναι ένα υπέροχο ταξίδι, μέσα από γεύσεις, μυρωδιές, θεάματα και εμπειρίες. Ένα ταξίδι γεμάτο επιλογές. Συντροφιά με το χαμόγελό μου τον μόνο συνεπιβάτη μου στο ταξίδι της ζωής, είμαι εδώ για να σας προτείνω happychoices ώστε και το δικό σας ταξίδι να είναι γεμάτο Χαρούμενες Επιλογές!

Σχολιάστε